Imieniny obchodzą dzisiaj:

trwa inicjalizacja, prosze czekac...darmowe gry online


Obserwatorzy

PRAWA AUTORSKIE



Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i powstają z darmowych zestawów dostępnych w internecie. Od pewnego czasu korzystam również z zestawów projektantek tzw. designer'ek na ich zlecenie a wówczas moje prace podpisuję tzw.Credits. Jeśli korzystam ze zdjęć lub obrazków,które nie są moją własnością to podaję ich autora. Jeśli inspiruję się gotową pracą to podaję informację o źródle. Wszystkie moje prace i zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Nie zezwalam na ich kopiowanie ani przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody!

NO PIRACY PLEASE

NO PIRACY PLEASE

Do not allow them to copy, distribute, or process in any other manner without my consent.

środa, 14 października 2015

" Forest walk " kit by MEL Designs in Memory Scraps shop



" Forest walk " to najnowszy zestaw Mel Designs, który można kupić w digisklepie Memory Scraps.

Jego podgląd na obrazku poniżej:





Zapraszam do scrapowania z leśnym zestawem "Forest walk"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz