Imieniny obchodzą dzisiaj:

trwa inicjalizacja, prosze czekac...darmowe gry online


Obserwatorzy

PRAWA AUTORSKIE



Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i powstają z darmowych zestawów dostępnych w internecie. Od pewnego czasu korzystam również z zestawów projektantek tzw. designer'ek na ich zlecenie a wówczas moje prace podpisuję tzw.Credits. Jeśli korzystam ze zdjęć lub obrazków,które nie są moją własnością to podaję ich autora. Jeśli inspiruję się gotową pracą to podaję informację o źródle. Wszystkie moje prace i zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Nie zezwalam na ich kopiowanie ani przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody!

NO PIRACY PLEASE

NO PIRACY PLEASE

Do not allow them to copy, distribute, or process in any other manner without my consent.

sobota, 24 listopada 2012

" First Cold " by Mel Designs in store PBP i mój scrapek do zestawu



Tym razem prezentuję na blogu najnowszy zestaw MEL Designs, który pojawił się kilka dni temu w digi-sklepie PickleBerryPop.  I jest to zestaw o nazwie przypominającej już o zbliżającej się zimie a mianowicie " First Cold "
Zobaczcie sami na poniższym obrazku:







A taka była moja scrapkowa wizja do tego zestawu jak poniżej na załączonym scrapku
RAK dla Seliny

photo by Selina
template: NH_Designz_FirstColdDays_Freebie2





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz