Imieniny obchodzą dzisiaj:

trwa inicjalizacja, prosze czekac...darmowe gry online


Obserwatorzy

PRAWA AUTORSKIE



Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i powstają z darmowych zestawów dostępnych w internecie. Od pewnego czasu korzystam również z zestawów projektantek tzw. designer'ek na ich zlecenie a wówczas moje prace podpisuję tzw.Credits. Jeśli korzystam ze zdjęć lub obrazków,które nie są moją własnością to podaję ich autora. Jeśli inspiruję się gotową pracą to podaję informację o źródle. Wszystkie moje prace i zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Nie zezwalam na ich kopiowanie ani przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody!

NO PIRACY PLEASE

NO PIRACY PLEASE

Do not allow them to copy, distribute, or process in any other manner without my consent.

sobota, 3 września 2011

Medal - II miejsce za konkurs nr.258 z mapką



Dzisiaj, w dniu moich imienin dostałam wspaniały prezent od jednego z moich ulubionych for digiscrapbooking'u (FD - forum Donny) w postaci wyróżnienia - MEDAL'u za konkurs z mapką, którego wyniki zostały właśnie ogłoszone :)
A oto mój medal za zajęcie 2 miejsca w konkursie nr.258. z mapką:


Medal - wyróżnienie to jest za tego oto scrapka:

credits scrapa: tutaj



Z tego miejsca pragnę podziękować z całego serca, wszystkim którzy głosowali na mojego scrapa
Bardzo serdecznie dziękuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz