Imieniny obchodzą dzisiaj:

trwa inicjalizacja, prosze czekac...darmowe gry online


Obserwatorzy

PRAWA AUTORSKIE



Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i powstają z darmowych zestawów dostępnych w internecie. Od pewnego czasu korzystam również z zestawów projektantek tzw. designer'ek na ich zlecenie a wówczas moje prace podpisuję tzw.Credits. Jeśli korzystam ze zdjęć lub obrazków,które nie są moją własnością to podaję ich autora. Jeśli inspiruję się gotową pracą to podaję informację o źródle. Wszystkie moje prace i zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Nie zezwalam na ich kopiowanie ani przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody!

NO PIRACY PLEASE

NO PIRACY PLEASE

Do not allow them to copy, distribute, or process in any other manner without my consent.

wtorek, 7 czerwca 2011

"Sweet Lollipops" by RENA Designs i moje LO do zestawu





W tym spóźnionym poście wklejam informację o nowym zestawie RENY Designs o bardzo słodkiej nazwie "Sweet Lollipops". Zestaw pojawił się w sprzedaży w sklepie DigitalCrea w poniedziałek 6 czerwca 2011r. 





A w troche spóźnionym czasie ukleiłam takiego LO scrapka dla Reny Designs, 
który jest także jednocześnie
RAKiem dla Donny
mapka: free template_vol 2_melancolie 
zdjęcie by Donna



Do kompletu tego słodkiego zestawu jest Album QP


Prawda że bardzo słodki zestaw? ;)
Zapraszam do zakupu tego zestawu i tworzenia równie słodkich scrapów ;)

Zapraszam do zakupu zestawu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz