Imieniny obchodzą dzisiaj:

trwa inicjalizacja, prosze czekac...darmowe gry online


Obserwatorzy

PRAWA AUTORSKIE



Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i powstają z darmowych zestawów dostępnych w internecie. Od pewnego czasu korzystam również z zestawów projektantek tzw. designer'ek na ich zlecenie a wówczas moje prace podpisuję tzw.Credits. Jeśli korzystam ze zdjęć lub obrazków,które nie są moją własnością to podaję ich autora. Jeśli inspiruję się gotową pracą to podaję informację o źródle. Wszystkie moje prace i zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Nie zezwalam na ich kopiowanie ani przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody!

NO PIRACY PLEASE

NO PIRACY PLEASE

Do not allow them to copy, distribute, or process in any other manner without my consent.

czwartek, 5 maja 2011

Medal i wyróżnienia ;)



Przyszedł czas żeby się pochwalić!!
W ciągu ostatnich tygodni zostałam kilkakrotnie wyróżniona a dokładniej to moja scrapkowa praca została wyróżniona, po pierwsze kolejnymi zaproszeniami do grup CT Call tym razem u Scrapofagnel, Lilas, i kilka dni temu u Ptitesouris. Cieszę się bo to znaczy że jestem dobra w klejeniu  digiscrapów i designer'ki chcą ze mną współpracować. 
Ale co za tym idzie?  trzeba mieć coraz więcej pomysłów i coraz więcej pracy. Dlatego dobrze się składa że uwielbiam to co robię . 
Nie miałam zbyt dużo czasu by uczestniczyć we wszystkich forumowych konkursach i wyzwaniach na forach do których należę, więc gdy tylko znalazł się wolniejszy czas scrapnęłam kilka scrapów na konkurs na 
Forum Donny i przyniosło to owocny skutek w postaci tegoż oto Medalu, który dostałam za dwa konkursy nr.244 z mapką i konkurs nr.245 scraplift

A tutaj znajdują się prace które wygrały w tych konkursach:
Z tego miejsca chcę zatem podziękować wszystkim którzy głosowali na moje prace, dzięki czemu znalazłam się z nimi na podium - Bardzo Wam Dziękuję!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz