Imieniny obchodzą dzisiaj:

trwa inicjalizacja, prosze czekac...darmowe gry online


Obserwatorzy

PRAWA AUTORSKIE



Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i powstają z darmowych zestawów dostępnych w internecie. Od pewnego czasu korzystam również z zestawów projektantek tzw. designer'ek na ich zlecenie a wówczas moje prace podpisuję tzw.Credits. Jeśli korzystam ze zdjęć lub obrazków,które nie są moją własnością to podaję ich autora. Jeśli inspiruję się gotową pracą to podaję informację o źródle. Wszystkie moje prace i zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Nie zezwalam na ich kopiowanie ani przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody!

NO PIRACY PLEASE

NO PIRACY PLEASE

Do not allow them to copy, distribute, or process in any other manner without my consent.

środa, 23 marca 2011

"Dairy Land" by Rena Designs - moje LO i wyzwanie scraplifta#6 na FDiRS



Od dnia 21 marca w sklepie Digital Crea pojawił się nowy zestaw Reny o nazwie Dairy Land
Zestaw prezentuje się w taki sposób:


A takie jest moje LO do tego zestawu 
i jednocześnie jest to praca na wzywanie scraplifta #6 na FDiRS
RAK dla Hekas
zdjęcie by Brigitta Fodor


 Darmowo do pobrania jest także ramka z tego zestawu:
DOWNLOAD blog Reny


Zapraszam do zabawy z zestawem Dairy Land by Rena Designs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz